بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

به گزارش اخبار خاص، وقتی پای هتل‌ها به میان بیاید، گاهی بزرگ معنی متفاوتی پیدا می‌کند. بزرگ گاهی به هزاران اتاق می‌رسد و در آن واحد در بعضی از آن‌ها چندین هزار نفر ساکن می‌شوند و جمعیت یک شهرستان کوچک را در خود جای می‌دهند. البته بعضی شهرها به خاطر ماهیت تفریحی که دارند، تعداد بیشتری از این هتل‌های بزرگ را در خود جای داده‌اند، به همین خاطر در لیستی که تهیه کرده‌ایم، از هر شهر بزرگ‌ترین هتلش را آورده و باقی را نیاورده‌ایم. با ما در ادامه همراه باشید با معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا :

۱- First World Hotel، پاهانگ، مالزی

شاید برای خیلی‌ها جای تعجب باشید که بزرگ‌ترین هتل دنیا در پاهانگ واقع شده. این هتل در شهری واقع شده که یک ساعت از کوالالامپور فاصله دارد و با توجه به فرصت‌های تفریحی متنوعی که دارد، سفرهای یک روزه یا دو روزه‌ی زیادی توسط گردشگرانی که به سفر کوالالامپور رفته‌اند، به این شهر صورت می‌گیرد. هتل از دو برج رنگارنگ تشکیل شده و نیمی از ۷۳۵۱ اتاقش، رو به تم پارک این منطقه است و باقی نمایی زیبا از شهر سرسبز پاهانگ را از پنجره‌هایشان می‌بینند.

 ۸ مرکزخرید کوالالامپور برای خرید سوغاتی‌های زیبا 

First World Hotel

۲- The Venetian and Palazzo، لاس وگاس، امریکا

گم شدن در لاس وگاس ساده است. شهری بزرگ مملو از انواع هتل‌ها و محل‌های تفریحی که آن را به یکی از دیوانه‌وار ترین شهرهای دنیا بدل کرده است. این شهر هتل‌های بزرگ زیادی دارد که می‌توانست چندین شماره از لیست ما را به خود اختصاص دهد، اما The Venetian and Palazzo با داشتن ۷۱۱۷ اتاق، ۴۰ رستوران، بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع فضای ملاقات‌ها و آمار و ارقام باور نکردنی دیگر از جمله ۷۰۰ هزار روم سرویس سالانه، بزرگ‌ترین این هتل‌هاست که به راحتی می‌توانید در محیط داخلش گم شوید.

 اقامت در ۶ هتل لوکس دنیا که قبلا زندان بوده‌اند!

The Venetian and Palazzo

۳- Sands Cotai Central ، ماکائو

ماکائو نیز در سال‌های اخیر به جایی تفریحی در شرق آسیا بدل شده و به همین سبب دارای هتل‌های بزرگ زیادی است. با این حال Sands Cotai Central با هزینه‌ی ساخت ۴ میلیارد دلاری که شامل خود هتل و بخش‌های تفریحی آن است، کاملا متفاوت با هتل‌های دیگری بوده که در زندگی خود دیده‌اید. Sands Cotai Central در واقع مجموعه‌ای از ۴ هتل است که هر کدام اتاق‌های متفاوت و قیمت‌های کاملا خاص به خود را دارند که از سوییت‌های لاکچری گران قیمت تا اتاق‌های مرقون به صرفه را شامل می‌شود. این مجموعه هم به عنوان هتل و هم به عنوان جایی برای برگزاری انواع فستیوال‌ها، نمایشگاه‌ها و … نیز در نظر گرفته می‌شود.

Sands Cotai Central

۴- Izmailovo Hotel، مسکو، روسیه

این هتل بسیار زیبا در کنار پارک سرسبز و جذاب Izmailovo قرار گرفته است که خود یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های مسکو به حساب می‌آید. هتل از چند برج تشکیل شده که آلفا، بتا، وگا، گاما و دلتا نام گذاری شده‌اند و مجموعا دارای ۵ هزار اتاق هستند. دلیل اصلی ساخت هتل المپک تابستانی ۱۹۸۰ بود، اما امروزه یکی از مهم‌ترین هتل‌های روسیه به حساب می‌آید که چندین و چند رستوران و مرکز تفریحی و رفاهی را در خود جای داده است.

Izmailovo Hotel

۵- Ambassador City Jomtien، چونبوری، تایلند

تایلند نیز هتل‌های بزرگ زیادی دارد، اما این هتل‌ها (حتی آن‌هایی که در بانکوک واقع شده‌اند) آنقدر بزرگ نیستند که به مرز لیست ما نیز نزدیک شوند، اما Ambassador City Jomtien در نزدیکی ساحل حیرت انگیز “نا جومتین” و خلیج تایلند، توانسته با ۴۲۰۰ اتاقی که دارد جزو بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا محسوب شود. این هتل جدا از این تعداد اتاق با داشتن یک مجموعه ورزشی با چند استخر، زمین تنیس، زمین اسکواش، زمین بدمینتون و … و همچنین داشتن پارک آبی و بسیاری مراکز دیگر و چندین رستوران، جایی بسیار عالی برای اقامت در این بخش زیبای تایلند به حساب می‌آید.

Ambassador City

۶- Shinagawa Prince Hotel ، توکیو، ژاپن

Prince Hotels نام هتل‌های زنجیره‌ای بزرگی در ژاپن و چند کشور دیگر است که ساختمان اصلی آن در توکیو و در منطقه‌ی توشیما کو واقع شده. هتل بسیار شیک و مجلل است و ساختمان بزرگ آن در توکیوخودنمایی می‌کند. ساختمانی که در خود چندین رستوران مختلف، استخرهای متنوع و اتاق‌هایی شیک را جا داده و از نظر مراکز تفریحی نیز بخش‌هایی دارد که می‌تواند برای هر سلیقه‌ای جالب باشد. این هتل به خاطر جایی که قرار گرفته به تفریحات متنوعی دسترسی دارد و پکیج‌های گردشی خاصی در فصول مختلف برای مهمانانش در نظر می‌گیرد.

Shinagawa Prince Hotel

۷- Atlantis Paradise Island، باهاما

“جزیره بهشت” یکی از مراکز بسیار معروف توریستی در باهاما است که هتل‌های زیادی در خود دارد. هتل آتلانتیس که نمونه‌ای از آن را در دبی داریم، در این جزیره هتلی بسیار بزرگ‌تر دارد که با ۳۴۱۴ اتاق، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا محسوب می‌شود. Atlantis Paradise Island تنها یک هتل نیست، یک مرکز تفریحی است که در جزیره‌ی عالی واقع شده و به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین تعطیلات ممکن را تجربه کنید. پارک آبی، زمین گلف، چندین زمین ورزشی، اسپا، بازی‌های کامپیوتری، چندین رستوران و باغ‌های زیبا برای قدم زدن دارد و این تنها بخش کوچکی از امکانات تمام نشدنی هتل به حساب می‌آید.

 

0 Reviews

→ خواندن مطلب قبلی

خوشمزه‌ترین و معروف‌ترین کیک‌ها و شیرینی‌های دنیا

خواندن مطلب بعدی ←

8 کافی شاپ مناسب بانوان در تهران

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *