ساده شدن بازیابی اکانتهای هکشده در اینستاگرام
به گزارش خبرمحور به نقل از زومیت، متا اعلام کرد که «مرکز پشتیبانی یکپارچه» جدید برای فیسبوک و اینستاگرام را راهاندازی کرده است؛ اقدامی که درواقع پاسخی به مشکلات کاربران برای دریافت کمک و گزارش مسائل مختلف است. این مرکز، تمام ابزارها و گزینههای لازم برای گزارش مشکلات حساب کاربری، بازیابی اکانتها و مدیریت تنظیمات را در یک مکان گرد هم آورده است.
دسترسی سادهتر به پشتیبانی
متا در توضیح تغییرات گفته است: «کمکگرفتن دربارهی حساب باید ساده و در دسترس باشد». این شرکت تأکید کرده که پشتیبانی آن همیشه مطابق انتظار کاربران عمل نکرده است و راهاندازی این مرکز، پاسخ به این مشکل قدیمی است.
قابلیت جدید بهصورت جهانی و برای کاربران iOS و اندروید ارائه میشود و هدف آن کاهش سردرگمی کاربران هنگام بازیابی اکانت یا گزارش مشکلات است.
هوش مصنوعی، همیار جدید کاربران
متا همچنین اعلام کرده که روی دستیار هوش مصنوعی کار میکند تا کاربران بتوانند بازیابی حساب و مدیریت تنظیمات خود را با کمک AI انجام دهند. نسخه اول این ویژگی فعلاً فقط برای کاربران فیسبوک فعال خواهد شد، اما به مرور به سایر اپلیکیشنهای این شرکت نیز اضافه میشود.
این سیستم جدید میتواند دستگاهها و موقعیتهای قبلی کاربر را تشخیص دهد و گزینههای صحیح بازیابی را با دقت بیشتری ارائه کند.
محدودیتها و نکات قابل توجه
به دلیل اینکه دسترسی به مرکز پشتیبانی از طریق اپهای فیسبوک و اینستاگرام انجام میشود، هنوز مشخص نیست این بخش برای کاربرانی که از حساب خود خارج شدهاند چقدر کاربردی باشد. با این حال، بازطراحی روند بازیابی اکانت و اضافه شدن هوش مصنوعی، گام مهمی در سادگی و سرعت حل مشکلات کاربران محسوب میشود.
جمعبندی
مرکز پشتیبانی یکپارچه متا، یکی از بزرگترین دغدغههای کاربران فیسبوک و اینستاگرام را حل میکند و با کمک هوش مصنوعی، فرآیند بازیابی حسابها و مدیریت تنظیمات را سریعتر و دقیقتر خواهد کرد. این اقدام نشاندهنده تلاش متا برای بهبود تجربه کاربری و افزایش رضایت کاربران جهانی است.
هیچ نظر! یکی از اولین.