8 کافی شاپ مناسب بانوان در تهران

تست متن توضیحات تصویر

به گزارش اخبار خاص، کافی شاپ ها بهترین مکان برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی هستند. صاحبان کافه ها معمولا با طراحی های خاص و زیبا سعی در ایجاد محیطی جذاب و دوستانه به همراه ارائه خوشمزه ترین خوردنی ها را دارند. تعداد کافی شاپ های تهران زیاد است و روز به روز بر شمار آنها افزوده می شود؛ اما برخی از دختران و بانوان ترجیح می دهند به جای یک کافی شاپ عمومی به مکان هایی که مخصوص بانوان بروند. به همین دلیل ما در این مطلب از فاینداتور قصد داریم به معرفی معروف ترین کافی شاپ های مخصوص بانوان در تهران بپردازیم. پیشنهاد می کنیم پیش از شروع این تور خوشمزه تهرانگردی از سه لینک زیر دیدن کنید

قهوه و بیسکوییت در کافی شاپ

1- بوفه کتاب دوستانه

بوفه کتاب دوستانه با شعار “ورود آقایان ممنوع” یکی از جالب ترین کافی شاپ های تهران است. این رستوران با طراحی بسیار جالب و خانومانه محیط  عالی برای دورهمی های بانوان و دختران جوان فراهم می کند. برخلاف بسیاری از کافی شاپ ها این محیط با استفاده از نورپردازی مناسب و رنگ های شاد طراحی آرامش بخشی دارد.
آدرس بوفه کتاب دوستانه: رسالت، شهید غلامحسین کرد
تلفن: 22337590-021
بوفه کتاب دوستانه تهران
عکس بوفه کتاب دوستانه تهران در شرق

2- کافه شهربانو

یکی از کافی شاپ های معروف در غرب تهران کافه شهربانو است. در این کافی شاپ که مخصوص بانوان می‌باشد علاوه بر میان وعده، شام به صورت سلف سرویس همراه با موسیقی زنده در اختیار مشتریان قرار می گیردد.
آدرس کافه شهربانو تهران: شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس
تلفن: 88385514-021
منو کافه شهربانو تهران
کافه شهربانو تهران

3- کافه کراسه | Keraseh Cafe

کافه کراسه یکی از جالب ترین کافی شاپ های مخصوص بانوان است. عموما در مناسب های خاص در این کافی شاپ بازارچه‌ای برگزار می شود و دست سازه های بانوان هنرمند در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. فضای امن و آرام و شاد برای نشست های دختران و همچنین تهیه غذای اسلامی از جمله مزیت های این کافه است. در حال حاضر این کافه تنها در روزهای یکشنبه برای بانوان دایر است.
آدرس کافه کراسه: بلوار کشاورز، خیابان۱۶آذر، خیابان پورسینا، پلاک۲۵
تلفن: 88975485-021
کافه کراسه انقلاب تهران
کافه کراسه مخصوص بانوان

4- کافه حجاب بنیتا | Benitta Hijab

یکی از مهمترین ویژگی های این کافی شاپ محیط باز و زیبای آن است. در این فروشگاه انواع نوشیدنی و وعده های غذایی گرم و سرد ارائه می شود. این کافی شاپ تمامی روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی باز است و از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعالیت می کند. در کنار کافه مزون حجاب بنیتا قرار دارد که می توانید محصولات حجاب را خریداری کنید.
آدرس کافه بنیتا: قلهک، خیابان دولت، بین بلوار کاوه و چهار راه قنات، بن بست طلاکوب، پلاک ۲، طبقه ۲
تلفن: 22760080-021
کافه حجاب بنیتا تهران
کافه بنیتا تهران

5- کافه ویکولو تهران

از مهمترین و جالب ترین ویژگی های کافی شاپ ویکولو طراحی آن می باشد که الهام گرفته از سبک معماری اروپاست و به خوبی تداعی کننده فضای شهرهای کهن اروپایی مانند ونیز ایتالیا، فرانسه و سوئیس است.
آدرس کافه ویکولو: تهران، الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه
تلفن: 26205966-021
کافه ویکولو تهران
فضای باز کافه ویکولو تهران

6- رستوران هتل لاله تهران

هتل پنج ستاره بین المللی لاله تهران یا هتل اینترکنتینانتال که در بهترین نقطه از شهر تهران قرار دارد این بار به سراغ بازار بانوان رفته است. مدیران هتل لاله یک رستوران بین المللی برای بانوان طراحی کردند تا بدون نیاز به حجاب و در یک محیط صمیمانه فرصت خوبی برای دورهمی و بانوان ایرانی فراهم کنند. جالب است بدانید رستوران بین المللی بانوان هتل لاله نام خاصی ندارد و می توانید جهت رزرو از شماره تماس هتل لاله استفاده کنید.
آدرس هتل لاله: تهران، خیابان فاطمی، جنب خیابان حجاب، هتل لاله تهران
هتل لاله تهران
غذاهای ایرانی در هتل لاله تهران

7- کافی شاپ و رستوران کومه

این کافی شاپ و رستوران با منوی متنوع و جذاب در منطقه دارآباد تهران قرار دارد. این مجموعه مناسب پذیرایی و رزرو تعداد زیادی مشتری برای مراسم ها است. اجرای موسیقی زنده نیز از مهمترین ویژگی های مجموعه کافی شاپ و رستوران کومه است. توجه داشته باشید رستوران به نام ” رستوران سنتی عشایری کومه” غذاهای بسیار لذیذ عشایری را در منطقه دارآباد تهران ارائه می دهد.
آدرس : تهران، دارآباد، بعد از موزه حیات وحش، خیابان افتخاری، خیابان رجبی، کوی صومعه زاده پلاک 5
تلفن: 021-20107608  و ۰۹۱۲۱۹۴۷۴۳۴
کافی شاپ و رستوران کومه
کافی شاپ و رستوران کومه مخصوص بانوان

8- کافه دُرسا | Dorsa Café

کافی شاپ درسا اگرچه محیط مخصوص بانوان نیست اما به دلیل تقسیم بندی فضاهای کافی شاپ می تواند گزینه خوبی برای دورهمی بانوان باشد. مجموعه کافی شاپ شامل فضای مسقف و روباز است. ساعت کار کافی شاپ از 10 صبح تا 10 شب می باشد.
آدرس کافه درسا: خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه کلاه دوز، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه درسا، طبقه سوم
تلفن: 26643600-021
منو کافه درسا تهران
کافه درسا تهران سخن آخر
همان طور که قبل تر اشاره شد در تهران رستوران ها و کافی شاپ های زیادی وجود دارد که در مطلب جداگانه ای به معرفی لیست کافی شاپ های شهر تهران پرداختیم.
در این مطلب نیز 8 مورد از معروف ترین کافی شاپ های مناسب برای بانوان را معرفی کردیم؛ اما شاید شما هم بتوانید کافی شاپ دیگری را به ما و سایر همراهان فاینداتور معرفی کنید که  گزینه خوبی برای دورهمی بانوان باشد.
ما منتظر پیشنهادها و تجربه های شما هستیم.

0 Reviews

→ خواندن مطلب قبلی

بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

خواندن مطلب بعدی ←

با بهترین شهرهای نزدیک به تهران برای مسافرت آشنا شوید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *