فوتبال زنان رکورد تازه ای را ثبت کرد

تیم فوتبال زنان بارسلونا علاوه بر بازی پرگل مقابل تیم وولفسبورگ که آنان را در یک قدمی صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار داد، رکورد حضور بیشترین تماشاگران در فوتبال زنان را شکستند.
نیمه شب گذشته، ورزشگاه نیوکمپ میزبان بازی دو تیم فوتبال زنان بارسلونا و وولفسبورگ با حضور بیش از ۹۱ هزار و ۶۴۸ هوادار پرچم آبی اناری به دست بود، وضعیتی که رکورد بیشترین حضور تماشاگرن در یک بازی فوتبال زنان را رقم زد.
در این بازی، تیم فوتبال زنان بارسلونا  بهترین بازی خود را در این فصل انجام داد تا برابر تیم از وولفسبورگ که ناامید شده بود، با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز و راهی تورین برای قهرمانی شود.
تارنمای اسپانیایی اسپورت با بازتاب قرار دادن این بازی و وضعیت تیم بازنده از میدان، یادآور شد: اینکه نیوکمپ هرکسی را که برای اولین بار پا روی آن بگذارد می ترساند یک واقعیت است؛ دقیقا موضوعی که بازیکنان تیم ولفسبورگ هنگام خروج از تونل رختکن آن را درک کردند و سرانجام نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان یوفا با برتری آبی اناری ها در نیوکمپ خاتمه یافت.  
به نوشته این تارنما، ‌شاگردان گیرالدز با حمایت هواداران بهترین بازی فصل را رقم زدند و در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حریف را شکست دادند.
منبع: ایرنا

0 Reviews

→ خواندن مطلب قبلی

نشست سینماگران معترض به خشونت با معاون زنان رییس‌جمهور

خواندن مطلب بعدی ←

زنان چطور یارانه خود را از همسرشان جدا کنند؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *