بورس های چهارگانه در ۱۵ مرداد فعال خواهند بود
بر اساس گزارشهای رسمی، با وجود تعطیلی ادارات دولتی در استان تهران در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۴، بازار سرمایه کشور تعطیل نخواهد بود و فعالیت بورسهای چهارگانه طبق روال عادی ادامه خواهد داشت
با وجود اعلام تعطیلی ادارات دولتی و دستگاههای اجرایی در استان تهران برای روز چهارشنبه ۱۵ مرداد، سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که بازار سرمایه کشور طبق روال عادی فعالیت خواهد کرد. این تصمیم به دلیل باز بودن شعب کشیک بانکها اتخاذ شده و شامل بورس تهران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی میشود.
هیچ نظر! یکی از اولین.