فوری/ تکلیف تعطیلی آخر هفته تهران مشخص شد
در پی افزایش دما و بهمنظور صرفهجویی در مصرف انرژی، روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه، کلیه نهادهای اجرایی، آموزشی و دانشگاهی استان تهران تعطیل اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در پی افزایش بیسابقه دما و بهمنظور مدیریت مصرف انرژی، کلیه دستگاههای اجرایی، مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهها در سراسر استان تهران روز چهارشنبه ۱۵ مرداد تعطیل خواهند بود.
بر اساس اعلام علیرضا فخاری، استاندار تهران، این تصمیم با هماهنگی وزارت نیرو و کارگروه بهینهسازی مصرف انرژی اتخاذ شده است. وی تأکید کرد که واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، مراکز امدادی و درمانی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و بانکها نیز بهصورت کشیک به مردم خدمترسانی میکنند.
استاندار تهران با قدردانی از همراهی مردم در صرفهجویی انرژی، ابراز امیدواری کرد که این تعطیلی به کاهش مصرف آب و برق در استان کمک کند.
هیچ نظر! یکی از اولین.